Merhaba arkadaşlar 🤕 19+5 haftalik hamileyim 15. Haftadan beri kıpırtı hissediyordum tabi arada duruyodu da. Şu 2-3gundur pitpit diye hareket hissetmiyorum. 18. Hafta dada boyle olmuştu sonra hissetmiştim. Bu hafta yine duzensiz yani hareketleri endişelenmeyim diyorum ama insan takıyo kafaya. Çikolata yedim bir tepki vermedi yani bu haftalarda boyle mi oluyo doktora mesaj attim normal dedi ama bilemedim yinede.. başka ne şekilde hareketlenir acaba vişne ve çikolatadan başka..🙁