Aslında 2. Doğum olacak ama gene de sanki anlayamıyorum oldum Bi acemi 😂 her gece jel gibi bir akıntı geliyor sonra başlıyor kasılmalar sancılar belime kasıklarıma vuruyor baya kasılma oluyor gidip geliyor fakan tamam diyorum işte bu akşam doğuyor dolanıyorum sonra uykum geliyor uyuyorum sabah Bi kalkıyorum sanki daha 3 aylık hamileyim 😂😂 neden hep akşam neden hep yalancı sancı 😂 bu gel git ler ne kadar daha sürer acaba 🤔