Kızlar bebişim karnımda dönmüyor yatarken sola yatıyorum sola toplanıyor ufacık sadece ittiriyor geriniyor okadar çok hareketli bebek değil
hep kasıkta göbek deliği üstü bomboş
Doktor kafası çok asagida dedi
Şuan 33+6 olduk bu haftadan sonra göğüs altıma çıkar mı acaba ?