Merhabalar sizlere bir sorum olcak 5 hafta 3 günlük hamileyim dün kahverengi akintim oldu doktora gittim kesemi kontrol etti kesem bozulmamış rahim çizginde gayet iyi dedi her ihtimale karşı progestan yazdi gun de 3 hafta içiyorum dünden beri ama şiddetli bel agrım var boye olup gebeligi devam eden oldi mu dusuk yapcam diye cok korkuyorum