Umutduru Kızlar 5 gün var adetime test yaptım bugün.Ama.negatif çikti.Sizce acele mi etmişim acaba gebelik olsa çıkar mıydı
Seherbilgic Umutduru benimki erken döllenme olmasına rağmen adetin geciktiği 3. Gün yaptım pozitif çıktı
Saliha_08 Geç döllenme olduysa çıkmayabilir adetinden 3 4 gün geçsin kan ver varsa direk çıkar zaten ♥️🐣
Umutduru umayben evet bütün belirtileri yaşıyorum onun için test yaptım.Bel ağrısı, akıntı, adet olacakmış gibi kasık ağrısı, göğüs acıması
Umutduru Seherbilgic normal kaset test yaptım.Erken olanlara göre çıkmama ihtimali oluyordur insallah
umayben Umutduru benim de son adet tarihim 13 kasım ben de bu ay ki adetime 1 hafta varken erken gebelik yapmıştım negatif çıkmıştı sonra adetim 6 gün gecikince normal test yaptım pozitif çıktı 5 haftalık gebeymişim meğer 🤷🏼♀️