Merhaba kızlar,
3 gün önce suni sancı ile normal doğum yaptım. 2. doğumumdu, ilki de normaldi.Sormak istediğim: sağ kasığımdan belime ve dizime kadar öyle bi ağrı vuruyor ki zaman zaman resmen sağ bacağım uyuşuyor. Özellikle emzirirken ağrı atakları geliyor. İlk doğumumda hiç böyle bir şey yaşamadım. Hemen toparlamıştım. Ama bu sefer ağrılar beni korkutuyor ve çok zorluyor. Böyle bir durumla karşılaşan, sebebine dair bilgisi olan var mı? 2. doğum olmasıyla falan ilgisi olabilir mi ki? Geçmezse ptesi doktora gitmeyi düşünüyorum. 😞