tevhidebrt Merhaba kızlar! Ben 19+0 haftadayım ve bugün covid aşısı oldum kendimi hiç iyi hissetmiyorum siz kaçıncı haftada aşı oldunuz ve semtomlarınız neler oldu?
SerraveAnnesii İlk aşımı hamile olduğumu bilmeden oldum ikinci dozumu 12. Haftadan sonra oldum 3. Dozumu da 20. Haftalarda oldum kol ağrısı dışında bir sorun olmadı bebeğimde gayet sağlıklı 28. Haftadayız şu an
tevhidebrt SerraveAnnesii bende 2.dozumu oldum ve şuan kolum kalkmıyor başım çok ağrıyor sence normal mi?
SerraveAnnesii tevhidebrt Bir sorun olduğunu düşünmüyorum kol ağrısı bende de olmuştu. Parol içebilirsiniz hamilelikte günde 3 taneye kadar içiliyor
AsilveAnnesii tevhidebrt bunlar tetenoz etkilerinde bile oluyor çok normal endişe etmeyin hamile olmayan insanlarda da oluyor bu etkiler
tevhidebrt SerraveAnnesii zarar vermez mi peki parol çünkü aşı kuvvetli ve birde parol içince ağır gelir gibi geliyor bana.
tevhidebrt AsilveAnnesii benimde daha erken olmam gerekiyordu ama ben hamileyim diye sallandırdım çok.
tevhidebrt SerraveAnnesii Doktor daha önceden sormuştu aşı oldun mu diye bende olmadığımı belirttim ve aşı olmamın sakıncası olmadığını söylemişti.
SerraveAnnesii tevhidebrt Sorun olacağını sanmıyorum herkes oluyor artık virüs zaten çok arttı en iyisi olmak