Saliha_08 Yıllardır sarı saçlıydım gebe olduğumu bilmiyordum ve saçlarımı bakır yaptım çok kolay akan bi renk oldugu için sık sık boyamam gerekiyor 6 haftalık gebeyim saç boyatıp bir sıkıntı yaşayan annelerimiz oldumu 💋💋🐣
SerraveAnnesii İlk 3 ay doktorlar önermiyor 😇 3 aydan sonra organik boyayla boyarsanız daha iyi olur. Aslında doğuma kadar bekleseniz daha iyi ne kadar organik de kullanılsa içerisinde kimyasal var 🥺
Saliha_08 SerraveAnnesii gerçekten saçlarım çirkin bi görüntüye sahip oldu dibimden siyah gelir 3 aya kadar o zamanda organik felan uçlardan boyarım ruhsal olarak psikolojimi bozuyor saçlarım 😂
SerraveAnnesii Saliha_08 Eşimin teyzesinin gelini 3 kere boyattı 4 aylık hamile 😀 bir şey olmadı bebeği şu an sağlıklı ama etkisi ne olur bilemem yani en iyisi doktorunuza sorun