RaYaRY Burada bir anne şey yazmıştı, İslak mendil üretimi fabrikasında çalışıyorum diye. Bütün ıslak mendillerinin içeriği neredeyse aynıymış hiçbir fark yokmuş tek fark dokusu, kokusu vs imiş. Ben hepsinin de pişik yapacaği kanaatindeyim. Uni baby alacagim sanırım. Fakat kullanma şeklim özellikle ilk aylarda yenidogan için şu şekilde olacak. Kakanin fazlaligini vs cildine aşırı temas ettirmeden ıslak mendille alacağım. Asıl temizlemeyi doğal bir gül suyu ile bebek temizleme pamuğu ile yapacağım. Son olarak da bepantol pişik kremini sürdük mu tamamdır