Llmrv Nazlimom Açlık kan şekeri referans degeri 74 ile 106 arasinda olmalı yazıyor benim tahlilde. Benim 70 çıktı dün yaptığım tahlilde. Tokluk kan şekeri de genelde 140 i geçmemeli deniyor. Benim 84 çıktı
Nazlimom Llmrv bende yemekten önce aç ölçtümde 112 cıktı tetanoz aşısı oldım bugün bide ara öğünde elma yemiştim tatlıydı belki ondandir
Llmrv Nazlimom 12 saatlik açlık sonunda olcmeniz gerek açlık kan şekerini ki doğru sonucu verebilsin. Evet elmanin etkisi olmuştur muhakkak
Nazlimom Llmrv şeker yüklemesi yapıldı doktor diyet verdi sabah öğle akşam ölçüyorum yemekten önce ve sonra