Burcin41 keçiören araştırmaya gidiyorum canım hastane içinde gebe okulu var. Hastane içinde gitmenin bazı avantajları var. Bebeğin ayak izinin olduğu sertifikayı eğitime gelenlere veriyolarmış. (Çok anlamlı bence) ikincisi de eğitime gitmeyen biriyle aynı anda doğuma gittiğimizde öncelik eğitime gidende oluyomuş. ( ciddi bi durum yoksa) Hastane değiştirmek istiyosan ve yakınsa tavsiye ederim. Ben çok memnunum doktorları seviyorum. Eğitim de ücretsiz.