Zeynep_3404 ben kullandım, 18. Haftaya kadar inanılmaz bir bulantım vardı son zamanlarda prilamda işe yaramıyordu çok afedersin ilaçlar bütün bütün çıkıyordu doktorum sonra zofer verdi Ama ağır olduğu için çok uzun devam etmeyeceğimizi söyledi ondan sonra kendime geldim kutu bitmeden de bulantım geçti zaten.. 37. Haftadayız çok şükür bir zararı da olmadı ki doktorlar riske atmazlar 🍀🤗