Ecemm33 ozumveannesi bi problem yoktu normaldi o şekilde aldınız depil mi bende 38+2 gün almak istiyorum herkes erken diyor
Eri9999 Ecemm33 benim doktorum gün olarak 37 +1e gün verdi 38 e yeni girmiş olacagım haftasından önde gelişimi iri bebek dedi ve ikinci sezaryanım herkes 39 yazmış 🙈37 de gelişimini zaten tamamlamış oluyo bebekler 40 a 22 gün kala dogum olucak