Kızlar spinal sezeryanla bugün meleğime kavuştum hamd olsun 🤲🏻.. Sonda takılırken hiç acımadı ameliyattada bir şey hissetmedim sohbet muhabbet geçti . Odaya çıktığımda sütüm gelmez diye çok korkuyordum ama geldi o yüzden korkmayın benim gibi boş yere 🥰 Bebeğimi emzirmeye çalıştım ama memeyi almadı sonra doktor kontrolüne götürdüler her şeyin yolunda olduğuna emin olmak için … Allah’a bin şükür yolunda kızlar az önce emzirdimde bebeğimi 💕💕Sadece evet ağrım var dikişlerim ağrıyor ama ona da katlanacağız yapacak bir şey yok onun dışında bel ya da baş ağrım çok şükür olmadı . Allah isteyen herkese bu duyguyu yaşamayı nasip etsin İnşallah , Sizinde mutlu sonlu doğum hikayeleriniz olsun 🙏🏼🙏🏼😊😊 Sizi seviyorum happy mom tayfa 🥲🥲❤️