Twobabysmom https://imgyukle.com/i/oRTU51 Doğum hane için bunları vereceğim takımın penye battaniyesi ve bebek bezi vereceğim Kayınvalidem bu kadar kıyafet verme fazla olmuş giydirmezler kaybolur diyor fazla olan ne anlamadım ama sizce eksik yada fazlası var mı
Busrakzlkc Twobabysmom tercih meselesi tabi ama ben bu iç zıbını gereksiz buluyorum yani ne ısıtıyo ne önü kapanıyo bi faydası yok bana göre tercih meselesi tabi
Merve_0109 Twobabysmom fzla derken kvliden alt tarftanmi ustenmi beremi eldivenmi zıbın mi hangisi fazla onu anlamdım bende bukdar koydum hepsinde giydiridler kızıma nasıl yani fazla bide şu üst köşedekini bendede var hiç anlamdım ne işe yarar nede kulanilir dolapta öyle durmuş sende at dolaba kalsın orda 😅 rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah ❤️
Haticeey Twobabysmom Canım 25 gün önce doğum yaptım bende böyle koydum bunlar giydiriliyor zaten ama iç zıbını giydiriyolar çıtçıtlı olanı gidirmemişlerdi geri zaten hemşireler kalan eşyaları veriyolar ben özelde doğum yaptım bana dikiş atılırken bi tarafta kızımı giydirdiler kalktım yanına gittim sonra kalan malzemleri de verdiler çıkarken
Twobabysmom Busrakzlkc bu sağ üst köşede olan parça mı onu çıkarayım bari bencede pek birşeye benzemiyor takımın içine koymuşlar öyle😅
Aslylmz Gayet normal bi takım hazırlamıssınız fazlası neymiş bende anlamadım canım ama bunlar olması gerekenler zaten
Bernako Çok güzelmiş 😍 kısa kollu iç zıbın atlet gibi olan ve alt üst takım sapka eldiven battaniye yeterli olur bence sağ en üsttekine gerek yok
Twobabysmom Bernako Zaten onun ne olduğuna pek anlam veremedim sadece takımın içinden çıktı belki isterler diye koymuştum bende kaybolsa da üzüleceğim bir parça değil 😅
Bernako Twobabysmom atlet gibi ama bence gereksiz lahana gibi giydirmeye gerek yok hastane ortamı sıcak oluyor
Yamantosunannesi İç zıbın göbeği düşene kadar giydiriliyor bence siz ne olur ne olmaz onu hemşireye verin. Gerisi de zaten olması gerekenler.
Busrakzlkc Twobabysmom yani şöyle söylim ben çocukları giydirirken o varsa onu geri iade ediyorum ailelere. Çıtçıtlı yeterli geliyo çünkü
Twobabysmom Busrakzlkc Anladım yani Kayınvalidemin arada kaybolur geri vermezler dediği parça o herhalde kaybolsa da pek üzüleceğim bir parça değil açıkçası kalsın o zaman
esmer3 Bernako bebekler ilk doğduğunda anne karnından çıktıkları için ne kadar sıcak olursa olsun üşüyebiliyorlar bu durumda da solunum sıkıntısı yaşayabiliyolar ben ilk gün iki kat giydirmeyi düşünüyorum hemşireye de iki takım vericez.
Twobabysmom esmer3 İki kat çok olur ya yedek takım aldım yanıma ama duruma göre bakarız kalın battaniyesi de var. Doğumhane biraz soğuk olur ama hastane sıcak oluyor genelde.
esmer3 Twobabysmom sıcaklıktan dolayı değil bebeklerin yağ dokusu gelişmemiş oluyor ve hareketsiz yatıyorlar siz bilirsiniz hemşirelik bilgilerime dayanarak ben böyle yapmayı düşünüyorum 😌
Melike0146 Zaten isinin altinda uzeri giydiriliyor uzerine normal takim verin ince battaniye muslin gbi bsey verin birde pofidik olan battaniyelerden yeterli odaya gelince oda sicakligina gore ekler cikarirsiniz 😊
esra123- Haticeey doğumhaneye kendimiz için ne hazırlamalıyız peki sadece gecelik ve depend koydum ben