Kızlar selam 2 gündür idrarımda yanma var dünde kustum diye post açmıştım bugün doktoruma gittim idrar testi yaptı enfeksiyon çıktı enfeksiyon anlık kusma yapmış dedi.
Ericaden ve Urocare diye ilaç yazdı bol su iç dedi ayrıca böyle olup geçen var mı ne yapmam lazım korkuyorum düşüğe neden olur diye