Sblut23 Kızlar pazartesi doğumum olacak ebeye kıyafet olarak ne vereceğim bilgisi olan yazabilir mi? 10 lu hastane çıkışından aldım hangilerini vereceğim giymesi için ?
Aysekadir Sblut23 pazartesi benimde doğumum olucak rabbim bir avazda sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin ben bı kesenin içine beşli hastane çıkışı çorap içlik pijama zıbın battaniye bez koydum posetede koyabilirsin
beren1901 Kendin için pijama takımı hasta bezi.bebek için bez,zıbın,alt üst takım,şapka eldiven çorap bide battaniye
Sblut23 Aysekadir hazırladım bende herşeyimi sadece 10 lu hastane çıkışından neler vereceğimi bilmiyordum öğrendim ama 😂