Poyrazmoms 19 haftalık gebelikten bebeğin kalbinde parlaklık böyle bir sorun yaşayan oldu mu hanımlar bilgilendirir mısınız ? Doktor geçer dedi ama insan korkuyor
ekoglu34 Poyrazmoms korkmayin lutfen. Benim detayli ultrasonda da cikmisti zamanla kayboldu. Su an 3.5 aylik cok sukur bir sikintimiz olmadi. Kendinizi uzmeyin 32. Haftamda kayboldugunu soylemisti doktorum.
Bora5832 Poyrazmoms evet benim bebeğimde de var aynı zamanda beyninde de kist var herkes geçeceğini söylüyor ama hala içimde şüphe var 29.haftada hala vardı yarın muayeneye gidicem insallah gecmistir kalbinde parlaklık tek başına bir şey ifade etmiyor diyorlar ama risk her zaman var diyorlar inşallah siz de kısa sürede iyi haberler alırsınız
heleninannesi06 Poyrazmoms ilk detaylı ultrasonda doktor gördü dört beş tane ama Amniyosentez filan dedi tabi üstüne neler neler bir hafta sonra başka perinatologa gittim tane tane hiçbir şey olmayacağını özellikle üçüncü trimestirda kapanacağını söyledi ben o bir hafta ağlamaktan ve uykusuzluktan zombi gibi geziyordum ne yazık ki korkulacak bişey yokmus 🌺
Poyrazmoms 2405Sm hareketleri iyi daha yeni hissetmeye başladım zaten, gelişiminde bi problem yok sadece kalbinde parlaklık olduğunu söyledi diğer organlarında çok şükür bişey yok büyük ihtimalle geçer dedi inşallah öyle olur Allahın izniyle
Poyrazmoms Bora5832 bugün gittiğim doktor sadece kalbinde olduğunu söyledi ve genellikle geçiyor dedi kendi doktorum a da gidicem aynı zaman da perinatoloji uzmanı bakalım o ne diyecek Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
Poyrazmoms Bora5832 inşallah sizin de güzel haberinizi alırız 🙏 Doktor geçiyor dedi içinizi ferah tutun
Bora5832 Mlkmrz ilk öğrendiğimde 21 haftalikti perinatoloji ile de görüştüm amniyosentez dediler ama yaptırmak istedim başka doktorlarla da görüştüm risk oluşturuyor ama geçer dediler sadece gebelik takibi yaptır dediler bir ay önce hala duruyordu kapanmamisti inşallah yarın iyi bir haber alırım
Bora5832 Poyrazmoms İnşaallah güzel haberler vermek nasip olur siz de en kısa sürede güzel haberler alırsınız inşallah
Bora5832 Poyrazmoms kalbindeki parlaklık geçmiş çok şükür beynindeki kist hala duruyor doktor ısrarla bu hiç önemli değil kapanır diyor inşaallah da öyle olur gereksiz yere bazen endişe yaptırıyorlar inşallah sizin bebeginizdeki parlaklık da geçer bizimki 33 haftada geçti hiç endişelenmeyin ☺️
Poyrazmoms Bora5832 bende bugün gittim perinatolojiye hiç bişey yok dedi yanılmış gittiğim doktor, zaten olsa bile hiç önemli değil kalsiyum birikmesi o dedi hiç zararı yokmuş. Fetal ekoda çekildi hiç bisey yok çok şükür 🙏
gizzzy35 Poyrazmoms 18. Haftada perinatoloji bende de gördü. 20 de tekrar kontrol vardı duruyordu ama hiç önemsemedi bile benim doktorum :)
burakveannesi Poyrazmoms canım benim bebeğimdede parlaklık var kalbinde ilerde gecer yada dogumdan sonra gecer dediler benim geçmedi 35 haftamdayım dogunca geçicek galiba bir önemi yok tek başına oldugu için birde erkek bebeklerde sık gözükür müş erkekse bebgin
Bora5832 burakveannesi evet sanki erkek bebeklerde daha fazla duyduklarım genellikle erkek bebekti inşallah sizin bebeginizin de kapanır bir an önce