moom222 Anneoluyorumbenn beeen daha yeni 5+6 yiz cnm haftaya Perşembe 6+5 olucaz kese ve kalp atışı için gidicez bizde sizin GB daha kucuguz 😊
dermus Anneoluyorumbenn benim tup bebek, oglum simdi 10 aylik. Ama bir supriz oldu 2.yavruma hamileyim. Supriz oldu. Yumurta saklatmistim gerek kalmadi.
Suzan-mustafa55 Anneoluyorumbenn çok şükür ben 26 haftalık erkek bebek bekliyoruz 18 seneden sonra bin sukur
Mommy90 35+1 ile ben de varım. Nasipse iki hafta sonra doğum var. Erkek bebek bekliyorum. Sağsalim kucağımıza alırız inşallah 🤲🏻🌸