13+1 haftamdayim mide bulantilarim bir tık azaldı. Çok çabuk acıkıyorum bir şey yesemde yine hemen acıkıyorum sanki midem delinmiş gibi ayrıca zaten kuru ve sade şeyler yiyorum midem almıyor bir şey oda yeni yeni yemeye başladım. Sizde böyle acıkıyor musunuz ? Zaten her seyi ve aşırı miktarda yiyemiyorum birde sürekli acıkınca ne yapacağımı ne yiyecegimi şaşırıyorum 🙈🙈🙈