Kızlar 35+4 deyim 35+1 de doktorum kızımın kanala indiğini söyledi 2 hafta durur dedi egzersiz,bitki çayı ve hurma yemeye başla dedi bende yapmaya başladım.
Bugün sabah egzersiz yaptım sonrasında biraz sancım oldu bıraktım tuvalete sonrası peçeteye akıntı ile çook hafif pembelik vardı ama şimdi gittiğimde peçetede parmağın baş kısmının yarısı kadar pembelik geldi nişan mı anlayamadım 🤷🏻♀️
Eğer bu nişansa birşey yapmam gerekiyor mu ?