Hafizehafdjd doğum şekliniz belli mi acaba
Sadece bir tane elbise bir de alt üst takım alsanız yeterli
Eğer normal dogumsa elbise olan doğum önce muayene için felan kullanışlı olur ama sezeryan ise elbise şeklinde gecelige gerek yok zaten ameliyat kıyafeti giyersiniz daha sonra ayağa kalkınca da alt üst gecelik giyersiniz
Birde kendinize külot bez almayı unutmayın o sizin için kurtarıcı olur