incimercan 2e1m kremin ticari ismi önemli değil sanırım. Lanolin ve zeytinyağ içeren krem yazıyorlar. Drun yazdığını aldım, sonrasında başka bi isimde de aldım.
anneyimmm_ 2e1m bütün hamileler 📢😂 hamileyken vücuduma zeytinyağı sürerken göğüs uçlarıma da bolca sürdüm şuan emziriyorum ve o kadar rahatım ki elhamdulillah hepiniz yapmalısınız bence 😅🤣
Sed22-09 Havvadr keşke pahalı olmasa herkes alır ama insann canı çok yanınca para vs görmüyor gözü, neden bu tür şeylere çok para istiyorlar bilmiyorum🤦♀️