Sblatc Evi yerden ısıtmalı olup memnun olan veya olmayan var mı. Ne gibi avantajları var acaba. Fatura nasıl geliyo
deletedmom87894 Sblatc faturayı bilmiyorum ama bi akrabamızda vardı ev sıcacık olurdu🤷🏻♀️Ben şimdi hiç söndürmeme rağmen ev soğuk
Zeytin20 Sblatc annemlerin evi yerden ısıtmalı ve taş döşemeli. Kalorifer en düşükte yanıyor o kadar sıcak ki bunalıyor insan. Ama bina kendilerinin 3 katlı altında soğuk hava deposu var izalasyonu çok iyi. Fatura şu diyemem sizi yanıltır apartman katı değil.
Deletedmom5545 Sblatc bizim yerden ısıtmalı Şu an annemler 58 kayınvalidem 45 ile yaktığı halde biz ekonomikte 32 yakıyoruz çok sıcak oluyor eşime kapatalım diyorum Ama nasıl fiyat gelir bilmiyorum ilk defa bu ay açtık Komşunun birisine 450 diğerine 720 gelmiş ne kadarda yakıyorlar bilmiyorum
Mimik Sblatc faturayi falan bilem de, abimin evi yerden isitmali… onlara hic kis gelmiyor… evin icinde hep yarim kollu dolaniyorlar, 19 aylik yigenim de dahil… Karlar yagarken, onlar bunalip sicaktan cam aciyorlar😅
Zeytin20 Sblatc yerden ısıtmalı evler için taşlar var büyük hamam taşı gibi Kütahya seramik sanırım markasın onlardan. Kayınvalidemlerin parke onların ısınmıyor.
Birdost Sblatc Evet biz de bir dönem yerden ısıtmalı evde kalıyorduk ve ısınan havanın yükselmesi prensibi gereği yerdeki eşyadaki toz vs havayla birlikte yukseliyordu. Eşimin alerjisi vardı ve o evde hiç rahat edememişti.
Sblatc Zeytin20 doğrudur. Yerler granit olacak dediler biraz garibime gitmişti ama demek öyle yapıyolar
SeydaPrc Sblatc yerden ısıtmalı evde oturuyorum. Çok memnunum en düşük 35 de yakıyoruz. Sıcacık ev bastığın yerler sıcak üşümüyoruz
Sedaa06_ Sblatc bizim evde alttan ısıtma, ve evimiz çıkma olmasina ragmen 35 de yakiyorum evimiz fırın gibi. Ayni binada kayinvalidem 50 de yakiyor anca ısınıyor evi. Peteklerde önüne yatak koltuk vs geldiginde zaten isiyida kesiyor bide perdelerim kışın hic is olmuyor😁
Ebesak Sblatc kaloriferli eve göre yaklaşık yarısı kadar fatura geliyor, tozu kaldırdığı astım hastalarını tetiklediği doğru ama düzenli ev süpürünce çok fazla rahatsız etmiyor. Kaloriferde en Az 50 ile ısınırken diğeriyle 35le sıcacık oluyor
Busra2013 Sblatc bızımkı yerden ısıtmalı ama turkıyede degılız yanı faturalsr aynı olmaz ama sıcsklık konusunda yanıyorum bıde hamıleyım dahada sıcak basıo😂