Kızlar 4+3 günlük hamileyim. Düm ve Bugün çok hafif kahverengi lekelenmem var önemli birşey midir? Doktora gitsem ultrasonla bakamayacak henüz çok küçük betam 330 civarıydı dün kan verdiğimde o yüzden ne yapabilirim? Acile gitsem de birşey yapamayacaklar ama sonradan keşke demek de istemiyorum kan değerlerine göre düşük önleyici ilaç vs veriyorlar mı?