Elifinannesi11 Merhaba ben de şuan 38+0′ım bebek 3 aydır makat geliş pozisyonda duruyor ve ilk gebelik..Doktor yeri daraldığı için dönmesi çok düşük ihtimal ama bekleyelim 1-2 hafta fakat sancın başlarsa hemen doğumhaneye gel çünkü ters geldigi için doğum öyle gerçekleşirse çok riskli olabilir zaten her türlü sezaryen olacaksın gibi görünüyor dedi. Bakalım umudum yok ama beklemedeyim. Hatta aksine bebek hareketli ama bir türlü baş aşağı pozisyona girmiyor..🤦🏻♀️ Sağlıklı olsunlar da hiç önemli değil bence.