Ozge_ozge Gokcemcelik yarın adet günüm bu sefer 1 hafta beklemeye çalışacağım hemen test yapmayacagim canım netlik olsun
Gokcemcelik Ozge_ozge benim adetim 2 gün gecikti test yaptm çıkmadı 2 gün daha bekledim silik çıkmıştı insallah güzel haberlerini alırız ♥️ Allahim gönlüne göre versin
La_Liberte Ozge_ozge Allah razı olsun inşallah ikimiz de her isteyen de hayırla sağlıkla gebelik haberini alır en yakın zamanda 🥰
La_Liberte Ozge_ozge maalesef tekrar test yaptım negatif. Adeti bekliyorum. İnşallah siz pozitif görürsünüz 😊
Ozge_ozge La_Liberte test olsa bende yapacağım canım yarın alacağım ama inşallah oyledir kuzum sende umarım test yanlıştır geç döllenme olur Allah’ım nasip eder inşallah canısı herşey gönlünce olsun 🤲😊
La_Liberte Ozge_ozge çok teşekkür ederim ama yumurtlamayı bildiğim için geç döllenme değildir. İnşallah sen pozitifi görürsün ya 🥰
Ozge_ozge La_Liberte benimde negatif çıktı nasip canım Allah’ım bizede en kısa zamanda nasip eder inşallah
prensannesii_ Ozge_ozge yumurtlamayi o zaman gördüysen simdi ye adet olman lazım di canim insallah hamilesindir :) bende adet olacak gibi sancılar yaşamıştım hatta oldum kesik deyip levobaya gittiğim de olmuştu insallah seninde öyledir:)
prensannesii_ Ozge_ozge ben hamile oldugumu ilk yunurtlama testi ile öğrendim iki çizgiden hemen belirdi adet olacağım zaman ama her zaman doğru cevap vermiyor yunurtlama testi en iyisi gebelik testi yapmak :)
Ozge_ozge prensannesii_ Evet bende alıp yapacagim hemen inşallah vardır canım ilk düşük olmuştu benim şimdide ondan korkuyorum
prensannesii_ Ozge_ozge bende düşük yaptım dusuk yaptığım kanamadan sonra adet olmadım hamile kaldim Rabbım sağlıkla kucağıma almayı nasip eder inşallah canım seni de sevindirsn Rabbım
Ozge_ozge prensannesii_ şimdi test yaptım bende canım tek çizgi çıktı Allah’ım sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah kuzum🤲
prensannesii_ Ozge_ozge insallah canim en yakın zamanda hamileyim diye post açtığın zamanları görürüz canim bende 4 sene sonra geldi Rabbım herkeze nasip etsin düşmanımı bile evlat hasreti ile sınamasın
La_Liberte Ozge_ozge aynen öyle hayırlısı. Ama bu ay Allah izin verirse stres yapmamaya çalışacam. Zaten kaybım için terapiye başlayacam inşallah iyi gelir 😊
2melekannesii___ Ozge_ozge Ben ilk gebeligimde adetimden 2 gun sonra yaptim pozitf cikti. 2. gebeligimde adetime 5 gün vardi yaptim negatif cikti. Sonra taşınma fln oldu o kadar ağır kaldırdım. Adetimden 1 hafta sonra acilde ogrendim 2 haftalik oldugunu 😊