sansli_anne ilaydasari16_ zor bir süreç değil yavrum ama sürekli yatman gerekiyor dikiş atılsa da atılmasa da gerisi Allaha kalmış bol bol dinlen ve dua et hersey çok güzel olur inşallah 🙏🏼
nurunhayali Zor bi ameliyat değil korkma😇 ağır işlerden merdiven çıkmaktan yürüyüşten uzak dur. Sürekli yatalak hasta gibide yatma ama bacaklara pıhtı atabilir. Ben bi wc bi yemek dışında kalkmıyorum kalktığımda biraz yürüyorum tabiki 🙂
nurunhayali ilaydasari16_ evet devlette oldum canım 45 dk yada 1 saat sürdü sanırım. genel anestezi ile yaptılar 😇
nurunhayali ilaydasari16_ serklajdan sonra bir gün yattım canım. Ağır bi ameliyat değil zaten çıktıktan iki saat sonra ayaklanıyorsun 😇