selamlar, sezeryan sonrası normal doğum yapanlar süreç nasıl ilerliyor, özel yaptığınız bir şeyler oldu mu? tecrübelerinizi paylaşır mısınız? ben 2020 ocakta ilk bebeğimi 41 haftada saatlerce sancı çekmeme rağmen normal doğum yapamadım, mecburi sezeryanla aldılar. şimdi 36+4 hamileyim ve normal istiyorum, doktorum da deneriz ama kesin olur olmaz bilemeyiz ilki gibi de olabilir normal de olabilir diyor. İlk bebeğim erkek ve 3850 doğdu. şu an kızım olacak ve tahmini kilosu 2750 civarı çıktı bugün.