denizin_annesii Merve67i ben 34+2oldim hala ilaçlar la idare ediyom bulantı yanma var iki kutu ilaç kulaniyorm bı gün kulanmsam midem bulanıyor midem yaniyo çok fena bu gidişle doğduktan sonra da kulanicam galiba 🤣🤭