esras canım maalesef regl ve hamilelik belirtileri çok benziyor. Mesela bizim planlı olduğu için ben adetimden 3 gün önce yapmıştım ve pozitif çıkmıştı. Ama planlı olmasaydı asla anlamazdım, çünkü regl zamanı da akıntım artıyor göğüs hassasiyetim oluyor en iyisi kan vermek