Selam herkese sabah çok hafif pembe leke geldi peçeteye zaten muayene günümdü doktora söyledim olabilir dedi nst de sancım çıktı ama normal dedi sancilar dedi doktor sonra eve geldim hafif sancım var ama bu kez lavoboda baya geldi peçeteye nişan sonra yine girdim yine aynı şekilde geldi şuan da düzensiz kaşık ağrım var üçüncü gebeliğim tecrübeli sayılırım doktor gelsin bir muayene olsun demiş sekreteri kuzenim ona söylemiş ama gitmedim kendimi biliyorum takip ederim sancılar cogalirsa nasıl olsa giderim hastane yakın doğum olmazsa pazartesi günü ne çağırdı zaten doktorum ikinci gebeliğimde alttan muayene olduktan sonra enfeksiyonum için serum yerken sancılarım başlamıştı lavoboya gittiğimde ozaman gelmisti Nişan alltan muayene olduğum için geldi demiştim ama şimdi alltan falan muayene olmadım acaba nezamana gelir kii bebiş 39 haftalıgim arada geliyor sancı cogalirmi nst de sancı 100ler 60larda demişti nst deki ebe heyecanlandim kii nasılll üçüncü de olsa heyecan aynı heyecan