Brcmsrl bu aralar burada buna benzer O kadar çok post okuyorum ki … sadece benim böyle sanıyordum .. benimde 4 hafta gerilik var maalesef . 35+4 teyim şuan . Yarın kontrolüm var doktorum duruma göre doğuma alabilirim dedi. Bebeğin eşinde yaşlanma olduğunu söyledi geçen hafta . Yeni başlamış. Kilosu da çok az dı . Ne yediysem kilo çok alamıyor . Umarım sağlıkla kucağımıza alırız 🤲🤲🤲