DuruRkye geçen sene Eylül ayında ilk gebeliğim 10. Haftada bebeğin kalbinin durmasıyla sonuçlandı. 7 ay önce Mayıs ayında da 26+5’te erken doğum yaptım kaybettim bebeğimi maalesef😞 sezaryen olduğu için 6 aya yakın korunduk. Bu ikinci denememiz oldu. Hayırlısı diyelim 😊