Sağlıkla doğsunlar inşallah 🙏 ben 170 baba 183 doktor dün 4 kiloya çıkarsa zor doğursun dedi. Bende biraz araştırma yapayım dedim. Şekerin çıkmaması için bebek bunu tolere esiyormuş buda onu yağlandırıyormuş. İnşallah böyle bir şey değildir. Çünkü hamile olmadan önce insülin direnci vardı ama şeker yüklemesinde şeker çıkmadı