Ben olsam hepsini koyardım zaten yer kaplamiyorlar😀ben sezaryen olcam 2 gün kalcam bı 10 lu set içinde isimli tulum ve alt üst takım var bunun dışında 2 tane de 5 li takım koydum hepsinin icine de hem çıtçıtlı zıbın hem çapraz iç zibindan koydum fazla vardı oğlumdan kalma o zaman çok kullanmıştım göbek bağı için çok rahat etmiştim