Mutluluk13 Tüp bebek ile 5 haftalık hamileyim 3 ay boyunca progestan iğne kullanmam söylendi sabah akşam göbekten vuruyorum. Göbeğimde yer kalmadı :( bu şekilde kullanan varmı??
moom222 Mutluluk13 Progestan dex 25mg transferden önce başladım sonuç pozitif olunca kalçadan progestan 50mg ampul kullanıyorum ucgunde bir
kuzeyinannesi_ Mutluluk13 canım ben transferden önce başlamıştım hem fitil kullanıyordum hemde iğne 2 günde bir kalçadan vuruluyordum 10. Haftaya kadar kullanmamı söylemişti doktorum ve 10+6 da son iğnemi vuruldum herhangi bir kanama vs birsey olursa bir daha iğneye ve fitile başlanacağı söylendi
Mucizem_211 Mutluluk13 transfer öncesi sonrası göbekten kullandım pozitif çıkınca 50mg kalçadan aldım 3 ay hem sağlık ocağı yazıyor hemde göbek o kadar kötü olmuyor göbekten yapılan aşırı pahalı
Mutluluk13 moom222 bende öncesindede kullanmıştım aynı şekilde devam etmem söylendi. Ama ben progestanın kremini ilacını duydum onlsr daha sıcak geldi