meltemabras " epidural alana kadar 4 cm açıklığın olması gerekiyor yani ben o açıklağa kadar 4 saat sancı çektim. Ama epidural aldıktan sonra hiçbir şey hissedilmiyor ne muayeneler ne sancıları hissetmiyorsun nst den takip ediyorlar sancıların şiddettini ve sıklığını. Doğum anında sancı çektim ama o da ıkınmaya yetecek kadar bir sancıydı. Sonrasında da bel ağrısı veya başka bir yan etkiyle karşılaşmadım. Benim için epidural normal doğum çok güzeldi gönül rahatlığıtla tavsiye ediyorum.