renginnnock ben ıkı haftalıkken bılmıyordum hamıle oldugumu koltukaltı yarım bacak ıcın lazer epılasyona gıttım bugun duydum cok zararlıymış zaten sımdi ıkı aylıgım 1,5 aydır gıtmedım lazer korkuyom bırsey olurmu
Hilal-95 renginnnock bnm arkadaşım gitmişti bilmeden bi sorun yaşmadı çok şükür inşallah sende yaşamasn zaten ozmaan daha cok cok mınık olduğundan sorun olmaz heralde kana karışan bişey değil sonucda