aysnrsvs Feyzadmr ikili testte risk düşük çıktığı için 3lu istemediler ayrıntılı ultrason çekilmeyi uygun buluyor doktorlar
Galadriell Feyzadmr ikili taramada sıkıntı çıkarsa üçlü taramayı yapıyorlar diye biliyorum çoğu. Yaptıra biri çıkarsa doğru bilgi alırız.
Feyzadmr Sedaaaa2 teşekkür ederim ikili tarama testim temiz çıktı gerek görmüyorum o yüzden üçlü tarama testini
cansornek Ben 17 haftada 4lü tarama yaptırdım. 2lide risk çıkmamıştı fakat doktora sorduğumda bu haftalarda ötekinden farklı olarak iki değere bakıldığında daha öncesinde o iki değerin gözükmediğini söyledi