Suzanne Kızlar ben gece yatarken gynoferonu, sabah uyanınca euthroxyi kullanıyorum pazartesi şeker yüklemem var siz nasıl yaptınız bu ilaçları atıp mi gitmeliyim?
Defne2018 Suzanne hayır kullanmadan gitmiştim 12 den sonra su dahi içilmicek çünki soruyorlar sana orda
aysnrsvs Suzanne dün yapıldı şeker yüklemesi ben içtim ilacımı bir yudum suyla glikozu içtikten sonra az su icebilirsin dediler