Selen23 Kizlar bebek hareketi azaldi diye devlet acile gittim içim rahat etsin diye hic ummadığım şekilde 4 açılma ile dogumhaneye yatırıldı ama daha açılma olmadi ve nst de düzeldi normal servise alındım ama benim 2 kere kahverengi sümüksü akıntı oldu doğum yakışmıyor sizce doktorlar net bise demiyorum ćok tedirginim
nisaninannesi2 Selen23 Allah yardımcınız olsun, bende kasılmalar için yattım daha 31+4 üm. Serumlarla, ilaçlarla durdurdular. Şuan evdeyim ilaç kullanıyorum. Rahim ağzında açıklık yokmuş. 4 doz ciğer geliştirici iğne oldum. Umarım beklerler🙏
Rabia011 Selen23 Canım bende 35 hafta aynı şekilde azalma ile gittim yatış verildi bebeğinin çarpıntısı yüksekmiş sancim yok şuan ama 2 gündür yatıyorum hastanede hakkımızda hayırlısı olsun
Tugba081 Selen23 bende ayni sekilde akıntı olmadi ama aşırı sancıyla gittim doktor iki hafta daha durmasi gerektigini söyledi serum takıldı 3 tane koca koca sancim azalmayi birak dahada fazlalasti 2 hafta oldu sali günü gitcem tekrar ya acil alacak yada yine bi serumla durduracak hakkimizda hayırlısı rabbimin hikmeti suan 36+2