Esraustaoglu Kızlar merhaba 22 haftalık hamileyim aşısızım korona oldum 4. Günüm ne zaman iyileşme başlıyor kimisi 5 ve 6. Günler zor geçiyor daha ağır diyorlar endişeleniyorum bebeğime bir şey olacak diye zaten yardımcı olursanız çok sevinirim 😭🙏