Kızlar merhaba. 20 haftalık hamileyim. Yaklaşık bi aydır çarpıntım var nefesim daralıyor bazen. Kiloda almadım doğru drüst. Kadın doğum doktorrum henüz bu şikayet için erken dedi .Kardiyolojiye gttim . Bi sorun yok dedi kalbinde . Ama gün içinde çok rahatsız ediyor beni . Bazen. Hareket ettkden sonra bazen uzanırken . Nabzım 120 ye çıkıyor . Durduk yere oluyor artık psikolojim bozuldu yaşayan varmı bu sorunu .