elimiran13 aa evet onunki 5 haftalıktı şimdi bi ay sonra gidecek bi daha sanırım o zaman verir bende 9 hf lığım bende yılbaşından sonra gdicem renkli vermesi çok iyi çoğu yerde siyah beyaz veriyolar renklide herşey daha net siz cinsiyeti kaçta öğrendiniz aynı eray beyde öğrendiniz dimi renklide daha çabuk öğreniliyor? Ay kusura bakmayın sizid boğuyorum ama başka giden yok sanırım 😅😘