Merhabalar 38. Haftadayım bebeğim 3800 gram ve kafası biraz büyük bi bebek doktor nasıl doğurmak istediğimi benim tercihime bıraktı . Normalden korkuyorum ama sezeryandada kararsızım artıları eksileri nasıl olur ? İlk gebeliğim tecrübeli anneler yardımcı olur musunuz😊