Beyzaceyhn benimde pıhtı değerim çok yüksek gebelikte zaten yükseliyor ama benimki normalin dışında bi yükseklikte gebeliğimin yarı haftalarında farkına vardık acilende 6000 oksapar başlandı raporlu olarak 40 kutu rahat yazıldı her gün bir tane koldan eşime vurduruyorum pıhtılaşmam yok ama değerin neden çok yüsekldiğine dair birşey bulamıyorlar bebeğe giden damar her an tıkanabilir diye kullanıyorum Allaha sükür iyiyiz 2 aydır kullanıyorum bir sorun yok ikimizdede 31+3üm, kullanın, bebeğe giden damardaki kan dahi iyi akar ve beslenir ama d-dimer testide isteyin