Kızlar ilk hamileliğimde 37 haftalıkken kızım böbreklerime baskı yapmıştı ve idrar kaçağı olmuştu doğum sancısından biraz hafif agrıyla gitmiştim ambulansla 3 gün yatış vermişlerdi enfeksiyon çıkmıştı
2.gebeliğim ve iki gündür dün beş altı defa aynı yerime sızı girip girip çıktı bugün de oluyor dayanılamayacak gibi değil ama yine de enfeksiyon falan varsa korkuyor insan