Melekokty 36+5 olduk bana bi doğum korkusu gelip duruyo nasıl olucak diye düşünüp duruyorum sizde durumlar nasıl ?
hamisanne_63 Melekokty 34 üm bende hiç korkmuyorum niyeyse 😁 sezaryen olacağı için rahatım biliyorum basıma gelecekleri tecrübeliyim normal olsa korkardım amaa🤭
Piraye2021 Melekokty 24 den beri korkuyorum 😟 32+5 hiç yenemedim. Doğumdan ziyade hastanedeki bahsedilen kötü tavırlardan ve ihmaller den korkuyorum
hamisanne_63 Aylin52 spinal di gayet güzel geçti o kadar boşuna ağlamıştım ameliyata gitmeden önce. Sadece toparlanmam geç sürdü 15-20 günü buldu onun dışında sezaryen gerçekten rahat
Melekokty Piraye2021 sen baya erken başlamışsın o stresi yaşamaya negatif düşünmemeye çalış bence güzel geçicek hem sonu müthiş 🥰