Arkadaşlar merhaba daha önce de yazmıştım ben 5 aylık evliyim enfeksiyon var denmişti bugün muayene oldum sistit yani idrarda iltihap var dedi üromisin adında ilaç verdi bende gebeliğe engel mi dedim hayır dedi doktor da bu şekilde hastalık olanlar ne uyguladiniz bana da önerir misiniz 🙏🙏